Asistenţă Hardware HP Postgaranţie Imprimantă Multifuncţională LaserJet M425, 1 an
Serviciul de asistenţă hardware la sediu HP asigură asistenţă de înaltă calitate, de la distanţă şi la sediu pentru hardware-ul acoperit, ajutându-vă să îmbunătăţiţi durata de funcţionare a produsului. Aveţi flexibilitatea de a alege din mai multe opţiuni de niveluri de servicii predefinite, cu diferiţi timpi de răspuns la sediu sau între-apel-şi-reparaţie şi combinaţii de intervale de acoperire cu diferite durate, pentru a răspunde cerinţelor dumneavoastră specifice privind serviciile. Opţiunile de niveluri de servicii cu timpi între-apel-şi-reparaţie oferă managerilor IT asistenţă din partea specialiştilor, care vor începe rapid rezolvarea problemelor de sistem pentru ca hardware-ul să revină la funcţionarea normală într-un interval de timp specificat.
Caracteristici Asistenţă Hardware HP Postgaranţie Imprimantă Multifuncţională LaserJet M425, 1 an: | |
Greutate Colet | 0.001 |
Tip Serviciu | Reparaţie la sediu |
Durata extensie | 1 an |
Compatibilitate | HP LaserJet Pro 400 MFP: M425dn, M425dn Rmkt, M425dw; |
Timp de raspuns | Răspuns următoarea zi lucrătoare |
Tip Licenta | Electronic |
Interval de acoperire | Zile lucrătoare standard - 9 ore |
Loc furnizare servicii | La sediu |
Metoda servicii | Reparaţie la sediu |
Asistenţă Hardware HP Postgaranţie Imprimantă Multifuncţională LaserJet M425, 1 an | |
Greutate Colet | 0.001 |
Tip Serviciu | Reparaţie la sediu |
Durata extensie | 1 an |
Compatibilitate | HP LaserJet Pro 400 MFP: M425dn, M425dn Rmkt, M425dw; |
Timp de raspuns | Răspuns următoarea zi lucrătoare |
Tip Licenta | Electronic |
Interval de acoperire | Zile lucrătoare standard - 9 ore |
Loc furnizare servicii | La sediu |
Metoda servicii | Reparaţie la sediu |
Comments
Add commentNo comments were made.