Conditii garantie

Garantia produselor.

     Toate produsele comercializate de magazinul online www.itarena.ro sunt noi, cu garantie nationala sau internationala sustinuta de service-uri autorizate ale partenerilor sau ale producatorilor (retele de service la nivel national).
     Toate produsele se livreaza sigilate si in ambalajul original al producatorului. Este posibil ca unele produse sa fie livrate in ambalajul producatorului fara a fi insa sigilat. Acest lucru nu inseamna ca produsul nu este nou, ci doar faptul ca producatorul livreaza aceste produse (probabil) bulk, operatiunea de ambalare efectuandu-se de catre importator.
     IT Arena respecta garantia legala de conformitate, conform prevederilor Legii 449/2003 si completata prin OUG 140/28 dec 2021, care este de 24 de luni de la data cumpararii, pentru produsele de folosinta indelungata.

Garantia se poate asigura in urmatoarele doua moduri:

1.  Service-ul propriu.
2.  Centrele de service autorizate de catre producatori/distribuitori.

1. Service-ul propriu

     Produsele insotite de certificatele de garantie emise de catre IT Arena (Computer Media Zone - www.itarena.ro) se supun urmatoarelor proceduri :  
a) Receptia produsului defect in service-ul nostru. Acesta trebuie sa fie insotit de copii dupa certificatul de garantie, dupa factura si o scurta descriere a defectului, precum si ambalajul original si accesoriile cu care produsul a fost livrat. Produsul defect poate fi trimis in service prin curier sau prin prezentarea la sediu direct a cumparatorului;  
b) Diagnosticarea produsului reclamat defect si constatarea defectiunii - se poate efectua atat impreuna cu cumparatorul (daca este de fata) sau ulterior,  in termen de maxim 24 ore lucratoare;
c) Intocmirea procesului verbal de predare/primire in service a produsului defect;  
d) Remedierea locala sau transmiterea prodului defect la importator (in cazul in care produsul nu poate fi reparat direct de catre service-ul propriu);
e) Comunicarea catre client a timpului de remediere a defectiunii;
f)  Intocmirea procesului verbal de predare/primire a echipamentului reparat, intocmirea unui nou certificat de garantie pentru produsul ce a fost inlocuit (daca produsul a fost inlocuit cu un produs nou). Anuntarea clientului prin email/fax/telefonic de remedierea defectului si/sau inlocuirea produsului;  
g) Produsul reparat/inlocuit este ridicat de catre client si/sau trimis prin firma de curierat.  

Nota:  In cazul in care se constata "Solicitare de acordare garantie nejustificata"  furnizorul poate solicita manopera pentru constatare defect in valoare de 15 Euro.

     Produsele care prezinta "sigiliile, seria echipamentului" distruse sau produsul prezinta "urme de loviri, lichid varsat pe produs" vor iesi din garantie, clientul primind din partea furnizorului a unui proces verbal de scoatere din garantie unde vor fi prezentate motivele pentru care acel produs nu mai beneficiaza de garantie.

2.
Centrele de service autorizate de catre producatori/distribuitori

Marca Gama produse Service autorizat Contact
AOC Monitor Skin Service www.skin.ro
Acer Toata gama de produse Sama Bit Tel: 021 / 222.67.35
www.samabit.ro
APC UPS APC Europe E-mail: apchutech@apc.com
Asus Laptop, desktop, monitor Euro Service Center www.esc-service.ro
BENQ Toata gama Darer SRL Tel: 0801023670 (pick-up and return)
apelabil numai din reteaua Romtelecom
Mobil: 0740.166.808 www.benq.ro/support
Str. Bobalna, nr. 127A, Alejd, jud. Bihor
Canon Foto, video, TV Cris Professional Service www.crisprofessionalservices.ro
Canon Printing Sistec Tel: 021 / 9633 www.sistec.ro
DELL Laptop, desktop In functie de tipul garantiei!
Carry In Service = CIS
Next Business Day = NBD
Tel: 0800894682
apelabil numai din reteaua Romtelecom
EPSON Toata gama MB Distribution Tel: 021 / 231.79,88 interior : 103
www.mbd.ro/contactus.asp
Fujitsu-Siemens Laptop Leading IT www.leadingit.ro
Fujitsu-Siemens Monitor TRILUX www.trilux.ro
HP Toata gama Parteneri HP autorizati pentru service www.hp.com/parteneri/service.html
Lexmark Imprimante si multifunctionale laser Lexmark International Technology Romania Tel: 021 / 321.25.91
support.lexmark.ro
Lenovo Toata gama Lenovo Call Center 0800896670 (in romtelecom)
0372723004 (in toate retele)
LG Monitor Centre autorizate LG Tel: 031 / 228.35.42
Cerere de garantie
Konika Minolta Printing Centre autorizate Konica Minolta www.konicaminolta.ro
Mio Gps Mio service.mio.com
Packard Bell Laptop Sama Bit Tel: 021 / 222.67.35
www.samabit.ro
Samsung Monitor, printing Deck Computers www.deck.ro
Samsung Laptop Euro Service Center www.esc-service.ro
Sony Vaio Laptop Sony Vaio of Europe Tel: 021 / 313.88.72
www.sony.ro/support
Sony Foto, video, TV Centre autorizate SONY www.sony.ro/support
Lista centre Service
Toshiba Laptop Skin Service www.skin.ro
Wacom Tablete grafice MGT Educational SRL 021 232 88 94
http://www.mgt.ro/contact
Xerox Toata gama Centre autorizate Xerox www.xerox.ro

     IT Arena multumeste tuturor clientilor, incercand sa va ofere intregul suport pentru remedierea cat mai prompta a defectiunilor aparute si va garanteaza o rezolvare amiabila indiferent de situatiile intalnite.
  • Intel
  • Sony
  • Kingston
  • Gigabyte
  • HP
  • Samsung
  • Dell
  • Cisco
  • Asus
  • Xerox
  • Lexmark
  • LG
  • Lenovo
Content
ITArena.ro utilizeaza exclusiv cookie-uri functionale in mod obisnuit. Pentru a ne da acordul pentru cookie-urile de marketing in vedere imbunatarii experientei pe acest site click aici pentru detalii
(031) 405.23.59
Luni - Vineri
09:00 - 17:30