Conditii garantie
Garantia produselor.
Toate produsele comercializate de magazinul online www.itarena.ro sunt noi, cu garantie nationala sau internationala sustinuta de service-uri autorizate ale partenerilor sau ale producatorilor (retele de service la nivel national).
Toate produsele se livreaza sigilate si in ambalajul original al producatorului. Este posibil ca unele produse sa fie livrate in ambalajul producatorului fara a fi insa sigilat. Acest lucru nu inseamna ca produsul nu este nou, ci doar faptul ca producatorul livreaza aceste produse (probabil) bulk, operatiunea de ambalare efectuandu-se de catre importator.
IT Arena respecta garantia legala de conformitate, conform prevederilor Legii 449/2003 si completata prin OUG 140/28 dec 2021, care este de 24 de luni de la data cumpararii, pentru produsele de folosinta indelungata.
Garantia se poate asigura in urmatoarele doua moduri:
Garantia se poate asigura in urmatoarele doua moduri:
1. Service-ul propriu.
2. Centrele de service autorizate de catre producatori/distribuitori.
1. Service-ul propriu
Produsele insotite de certificatele de garantie emise de catre IT Arena (Computer Media Zone - www.itarena.ro) se supun urmatoarelor proceduri :
a) Receptia produsului defect in service-ul nostru. Acesta trebuie sa fie insotit de copii dupa certificatul de garantie, dupa factura si o scurta descriere a defectului, precum si ambalajul original si accesoriile cu care produsul a fost livrat. Produsul defect poate fi trimis in service prin curier sau prin prezentarea la sediu direct a cumparatorului;
b) Diagnosticarea produsului reclamat defect si constatarea defectiunii - se poate efectua atat impreuna cu cumparatorul (daca este de fata) sau ulterior, in termen de maxim 24 ore lucratoare;
c) Intocmirea procesului verbal de predare/primire in service a produsului defect;
d) Remedierea locala sau transmiterea prodului defect la importator (in cazul in care produsul nu poate fi reparat direct de catre service-ul propriu);
e) Comunicarea catre client a timpului de remediere a defectiunii;
f) Intocmirea procesului verbal de predare/primire a echipamentului reparat, intocmirea unui nou certificat de garantie pentru produsul ce a fost inlocuit (daca produsul a fost inlocuit cu un produs nou). Anuntarea clientului prin email/fax/telefonic de remedierea defectului si/sau inlocuirea produsului;
g) Produsul reparat/inlocuit este ridicat de catre client si/sau trimis prin firma de curierat.
b) Diagnosticarea produsului reclamat defect si constatarea defectiunii - se poate efectua atat impreuna cu cumparatorul (daca este de fata) sau ulterior, in termen de maxim 24 ore lucratoare;
c) Intocmirea procesului verbal de predare/primire in service a produsului defect;
d) Remedierea locala sau transmiterea prodului defect la importator (in cazul in care produsul nu poate fi reparat direct de catre service-ul propriu);
e) Comunicarea catre client a timpului de remediere a defectiunii;
f) Intocmirea procesului verbal de predare/primire a echipamentului reparat, intocmirea unui nou certificat de garantie pentru produsul ce a fost inlocuit (daca produsul a fost inlocuit cu un produs nou). Anuntarea clientului prin email/fax/telefonic de remedierea defectului si/sau inlocuirea produsului;
g) Produsul reparat/inlocuit este ridicat de catre client si/sau trimis prin firma de curierat.
Nota: In cazul in care se constata "Solicitare de acordare garantie nejustificata" furnizorul poate solicita manopera pentru constatare defect in valoare de 15 Euro.
Produsele care prezinta "sigiliile, seria echipamentului" distruse sau produsul prezinta "urme de loviri, lichid varsat pe produs" vor iesi din garantie, clientul primind din partea furnizorului a unui proces verbal de scoatere din garantie unde vor fi prezentate motivele pentru care acel produs nu mai beneficiaza de garantie.
2. Centrele de service autorizate de catre producatori/distribuitori
Marca | Gama produse | Service autorizat | Contact |
AOC | Monitor | Skin Service | www.skin.ro |
Acer | Toata gama de produse | Sama Bit | Tel: 021 / 222.67.35 www.samabit.ro |
APC | UPS | APC Europe | E-mail: apchutech@apc.com |
Asus | Laptop, desktop, monitor | Euro Service Center | www.esc-service.ro |
BENQ | Toata gama | Darer SRL | Tel: 0801023670 (pick-up and return) apelabil numai din reteaua Romtelecom Mobil: 0740.166.808 www.benq.ro/support Str. Bobalna, nr. 127A, Alejd, jud. Bihor |
Canon | Foto, video, TV | Cris Professional Service | www.crisprofessionalservices.ro |
Canon | Printing | Sistec | Tel: 021 / 9633 www.sistec.ro |
DELL | Laptop, desktop | In functie de tipul garantiei! Carry In Service = CIS Next Business Day = NBD |
Tel: 0800894682 apelabil numai din reteaua Romtelecom |
EPSON | Toata gama | MB Distribution | Tel: 021 / 231.79,88 interior : 103 www.mbd.ro/contactus.asp |
Fujitsu-Siemens | Laptop | Leading IT | www.leadingit.ro |
Fujitsu-Siemens | Monitor | TRILUX | www.trilux.ro |
HP | Toata gama | Parteneri HP autorizati pentru service | www.hp.com/parteneri/service.html |
Lexmark | Imprimante si multifunctionale laser | Lexmark International Technology Romania | Tel: 021 / 321.25.91 support.lexmark.ro |
Lenovo | Toata gama | Lenovo Call Center | 0800896670 (in romtelecom) 0372723004 (in toate retele) |
LG | Monitor | Centre autorizate LG | Tel: 031 / 228.35.42 Cerere de garantie |
Konika Minolta | Printing | Centre autorizate Konica Minolta | www.konicaminolta.ro |
Mio | Gps | Mio | service.mio.com |
Packard Bell | Laptop | Sama Bit | Tel: 021 / 222.67.35 www.samabit.ro |
Samsung | Monitor, printing | Deck Computers | www.deck.ro |
Samsung | Laptop | Euro Service Center | www.esc-service.ro |
Sony Vaio | Laptop | Sony Vaio of Europe | Tel: 021 / 313.88.72 www.sony.ro/support |
Sony | Foto, video, TV | Centre autorizate SONY | www.sony.ro/support Lista centre Service |
Toshiba | Laptop | Skin Service | www.skin.ro |
Wacom | Tablete grafice | MGT Educational SRL | 021 232 88 94 http://www.mgt.ro/contact |
Xerox | Toata gama | Centre autorizate Xerox | www.xerox.ro |
IT Arena multumeste tuturor clientilor, incercand sa va ofere intregul suport pentru remedierea cat mai prompta a defectiunilor aparute si va garanteaza o rezolvare amiabila indiferent de situatiile intalnite.
Documente atasate